Skön känsla..

2011-05-26 / 22:50:40
Skönt med såna här dagar då man har en behaglig känsla hela dagen och bra saker händer! Eller nja, det började egentligen redan igår. Var till tandis, inga hål=) Bra lön in på kontot, och gått jättebra på sjukan där jag jobbar extra idag. köpt festvalbiljett m.m...Lade för nån vecka sen ut en annans på kiruna.cc om att jag gärna fotar om folk har nåt dom vill ha fotat. Idag ringde en kille och vill jag ska fota hans schäfer=) Nervöst, men samtidigt väldigt roligt. Man får liksom hopp om livet såna här dagar;-)
Imorgon är det jobb på mitt vanliga ställe och sen födelsedagsfirande.

Lite trist komer det bli imorgon. För min goa Emilia gör sitt sista skift här i stan sen flyttar hon till pajala. Inte så långt dit men jättetrist nu när hon inte kommer va i stan lika ofta. Men jag hoppas hon kommer trivas i sitt nya hus=) Jag lovar att komma och hälsa på snart <3



Nu ska jag försöka sova så man är pigg på jobbet imorgon!
Nattinatt
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Emilia

Jag förväntar mig besök snart!! :) annars kommer jag dit. Haha.

Kommenterat - 2011-05-28 / 09:27:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: