Nytt objektiv...

2011-03-29 / 02:23:54
står högt uppe på min önskelista just nu. Så nu vet ni. Dags att börja skramla ihop;-)
Ett som kan ta bilder med korta skärpedjup.
Hoff...önskar man va gjord av pengar.

Förlåt för dålig uppdatering men har varit rätt mycket nu. Om ni kollar på klockslaget så ser ni att jag jobbar natt. Så därför jag har lite tid att skriva=) Det är första natten av tre.
Och wieee...bara 3,5 dagar kvar tills jag sätter mig på flyget ner till min familj. Ska bli så kul å se allihopa igen=) <3

Jag och Niklas tog lite kort idag...bl.a dessa.





Och det här kortet togs för några dagar sedan..



Niklas och hans pärla=)

Ha dé så gtt nu...Nattinatt
//Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: