Glada nyheter...

2011-04-27 / 07:23:09
Fick veta igår av en kompis att hon är med barn. Såå kul för dom=) Nu väntar 2 av mina närmaste kompisar här i kiruna barn. Och jag vet om några andra oxå så rikig babyboom!!
Det blåste ganska hårt igår, men vi var ute å gick i ca 1,5 timme. Var så skönt. Och ännu skönare att slänga sig i soffan sen=) Tack gumman för sällskapet!! Nu är det en sista arbetsdag innan jag går på 3 nätter. Ska bli ganska skönt med nätter.

Ska göra mig iordning för jobbet nu. Börjar kl 8 ...
Ha en fin onsdag på er
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Susanne

Kul med babyboom blad vännerna! :)

Hoppas du haft en fin onsdag, puss & kram

Kommenterat - 2011-04-27 / 21:52:43  | URL - http://blueangel.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: