Helgum <3

2011-04-13 / 11:12:10
Hej igen...

Tiden räcker verkligen inte till till allt man vill. Vart tar tiden vägen????
Därav "bloggpaus"...
Tycker förresten Cicci kan börja blogga igen;-)

Har haft en härlig helg i Helgum förra helgen. Men samma där..man hinner inte allt man vill..och inte träffa alla man vill. Men hunnit träffa några st iallafall=) Och roligast av allt (förrutom familjen så klart) Var att träffa en kompis som jag inte hade sett på nästan sex år=)=) Vart en trevlig fika och surr. Annars myste jag med andra söta vänner och familj. Blev även en dag i sundsvall med lite shopping med systrarna mina och mamma och min svägerska Anki, som fyller år i dag...så stort Grattis till dig Anki =) <3


Allra vackraste lilla Emma=) Växer så det knackar!!


Jag och lilla sötbusen min <3 Tillika gudbarn...


Syster Madde och Mamma <3<3


Pappa och broder Henrik <3<3


Felicia och Nikko <3<3

Börjar jobbet kl 12...så ska ta och göra mig iordning nu.
Ha dé gott
// Veronica



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: