Le!!

2011-03-30 / 01:13:02
Ja, nu skriver jag igen...inte dåligt..två dagar på raken=)

Såg nyss ett ordspråk på en annan sida som jag ville dela med mig av.
"Vänlighet är det språk de döva kan höra och de blinda kan se"
Rikigt bra tycker jag! Vänlighet föder vänlighet tror jag. Precis som att ett leende väldigt lätt smittar av sig!! Tänk på det nästa gång ni är ute bland folk!! Le lite mer=)

Idag hade jag ställt väckaren på 15..för att jag inte skulle sova bort hela kvällen oxå. Men var så trött när den ringde att jag tänkte att jag bara skulle znozza en gång. Men då råckade jag nog stänga av den. För jag vaknade halv 5 nästa gång=) Men men...var nog välbehövligt.
Var jättehungrig när jag klev upp så blev lite fuskmat. Pizza för Nikko och kebab för mig...Har inte blivit träning än den här veckan. Det har helt enkelt inte hunnits med. Men jag har premiärcyklat iallafall=) Igår när vi hade möte med buggklubben så tog jag cykeln. Det var inte kallt ute men luftrören var känsliga och det gjorde lite ont i dom när jag kom hem. Men det blir nog bättre när man cyklat ute lite mer.

På torsdag ska jag på roligt möte=) Får se vart det leder. Berättar sen när jag vet!!
Apropå möte..så ska vi kanske ordna "prova på bugg" på kirunafestivalen. Och jag kanske ska hålla i det om jag får nån med mig. Om det blir så vill jag att alla som kan kommer=) Och sen börjar en nybörjarkurs.

Åh..snart får jag träffa dom här sötnosarna mina <3<3


Och detta härliga gäng=) Cicci, syster, jag och mamsen <3



En liten men glad Veronica=)

Nu ska jag surfa vidare lite...
// Veronica



Kommentarer!
Postat av: Susanne

Heej vännen!

Fina mysiga bilder, härliga familj! :)



Hmm undra vad det är för möte, jobb?

eller något annat spännande.

Snart kommer admira till Sverige, är det nu denna helg?

Kram

Kommenterat - 2011-03-30 / 17:50:23  | URL - http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej Susanne=) Hehe...ja, du får veta sen när det är klart vad mötet gällde!!

Jo, hon kommer dit på lördag (2 april) Och blir kvar till den 15:onde tror jag. Så jag hoppas hinna träffa henne.



Hoppas allt är väl med dig.

Kramar

Kommenterat - 2011-03-31 / 00:55:23
Postat av: helena

hehe sötungar.. ska bli kul och ses igen.. barnen väntar, inte minst wille som har en medalj att visa :) kram

Kommenterat - 2011-03-31 / 19:28:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: