Förkylt och nattjobb..

2011-05-18 / 01:04:39
Dålig uppdatering igen...men men...bättre ibland än inte alls=)
Kommer knappt ihåg vad som hänt sen sist. Men nu är jag iallafall jäkligt förkyld men bättre idag än i helgen. Var typ helt däckad då. Men hostan är nästan värst. Längtar till helgen. Då kommer mina föräldrar. Var längesen sen nu dom var uppe...så ska bli jättekul:) Jobbar natt och har en kvar efter denna. Sen ledig tors-sön:D Ska bara njuta med familjen...bara man blir frisk så!
Pratade med syster för nån dag sedan och då hade hon på högtalaren så barnen hörde mig. Och då kom båda fram och kramade telefonen...haha...fatta va söta=) Emma hade t.o.m pussat telefonen=) Saknar dom sååå! Tur det snart är semester!

För nån dag sen träffade jag en kompis. Jag hade med mig kameran och fotade hennes söta lilla tjej=) Gjorde ett litet kollage=)
Vad tycker ni?



Nä, ska jobba vidare. Ha dé gott i natten.
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Emilia

Vad fina kort! Och oj vad Tyra är lik mamma Malin :-)

Kommenterat - 2011-05-18 / 21:25:47
Postat av: Cicci

Jättefina kort! :) va kul att mamsen o papsen komma!! :) ja försöker ringa nå innan de kommer! Kan dock inte lova nåt ;) kramar!! Ps vi tycker oxå de e bra att du ha semester snart! <3

Kommenterat - 2011-05-18 / 22:57:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: