KLANT...

2011-03-09 / 09:50:13
Åhh...blir så less på mig själv. På jobbet igår så kom jag på att jag bokat hemresa fel helg. Jag jobbar nämligen den helg jag hade bokat. Så ringde nyss dit och bokade om. Men det var inte billigt..Nästan dubbla priset=/
Men men...inte så mycket å göra åt. Är huvudet dumt får plånboken lida...eller hur va det? ;-)

Det var planerat att jag och flisan skulle åka och bowla idag innan jag börjar jobba. Men hon har vaknat med huvudvärk. Så nyss gett henne ipren och hon ligger kvar i sängen. Så blir ingen bowling=/ Trist...hade sett fram emot det. Var så längesen man bowlade. Det är ju gratis nu under sportlovet.

Jag jobbar 14-21 idag oxå. Men tiden kommer nog gå fort för vi har lite aktiviteter inplanerade!!
Sen imorgon har jag en 10-15 och sen ledig 3 dagar=) Skööönt. Får se vad som händer då. Hoppas på fint väder så man kanske kan fara å grilla.

Ska diska undan och kanske åka och handla lite mat nu innan jobbet.
Ha en fin onsdag
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: