...

2011-03-07 / 22:50:41
Äntligen hemma efter låååångskiftet.
Ligger i sängen nu och tänkte se avsnittet av familjen annorlunda=)
Har jobbat så missade kvällens avsnitt.

Apropå familj så har en fd arbetskollegas sambo råkat ut för en mycket kraftig hjärnblödning i fredags. Så stor att han inte klarade sig=/ Kan inte ens föreställa mig hur hon och deras två små flickor mår nu=( Även fast jag oxå gått igenom en sorg så känns detta oerhört grymt. Bli ensam med sina barn mitt i livet. Kan bara hoppas hon finner styrka i sina två flickor. Och orkar kämpa vidare <3

Livet är grymt och man vet aldrig vad som ligger framför en. Och tur är väl det..
Nä, nu ska jag ta mina tankar och börja kika på avsnittet.
Ha dé gott
//Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: