Natt...

2011-01-14 / 03:31:17
Tja=) Som ni ser så är klockan mitt i natten, så ja...jag jobbar natt!
Har suttit å pillat lite med min bloggdesign.
Är väl hyffsat nöjd iallafall.
Är det nån av er som är bra på det?...för det är svårt!
Tänkte jag skulle lägga till länkar oxå till mina vänner m.m...som har bloggar. Men det får bli imorgonnatt kanske. Är trött på ögnonen nu så ska nog stänga ner datorn ett tag.

Annars har dagen varit bra.
Började med att träna och sen käka lunch med Emilia, alltid lika trevligt som vanligt=)
Sen hem å slöa lite innan man gjorde middag.

Åhh, vad jag vill det ska bli ljusare...så man kan börja fota igen=) Kom igen nu sol...visa dig liiiite mer! Och så vill jag ha frivilliga modeller;-) Djur som männsikor...


Syns inte så bra på den här bilden (mobilbild) men himlen va jättefin, solen ger ett fint sken ifrån sig nu när den håller på att ta sig över horisont.

Var på stan för ett tag sen. Och provade denna klänning. Blev kär i den. Men hade inte rikigt råd just då. Men drömma kan man ju alltid. Får se om jag slår till på den här framöver=)

Vad tycker ni? Ska jag slå till?

Syns och hörs mera senare
// Veronica



Kommentarer!
Postat av: Susanne

Låter som om du har det bra!

Fin blogg design, fin klänning på fin tjej! Slå till!!

Kram

Kommenterat - 2011-01-14 / 08:00:28  | URL - http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men åh vilken fin bloggdesign, du får då hjälpa mig :) haha.



Super snygg klänning, slå till!

Kommenterat - 2011-01-14 / 13:53:00
Postat av: Veronica

Tack tjejer=) Jag kanske ska gå å se om den finns kvar då;-)

Jo, visst kan jag hjälpa dig Emilia!!!

Stor kram till er!

Kommenterat - 2011-01-15 / 05:43:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: