Sista natten..

2011-01-16 / 04:48:42
Sista natten, natt 3 av 3. Skönt och det går som smort. Klockan är redan halv 5=)
Sen är jag ledig måndag. Kommer inte sova så länge heller när jag kommer hem. Så det blir som en ledig söndag med...härligt. Imorgon (söndag) ska jag bara mysa och äta gott med min lilla familj. Vi ska göra plommonspäckad fläskkarré och en supergod sås till middag. Längtar ihjäl mig=) Ska hinna med tvättis och kanske vara ute lite. Har inte sett ljus nu på 3 dagar. Är ju så när man jobbar natt.

Lägger in en bild på William. Mosters stora kille<3 Saknar mina syskonbarn så mycket. Och alla dom andra oxå såklart. Pratade med både Emma och William igår på telefon. Emma är så rolig nu. Hon pratar och babblar hela tiden, på sitt språk då=)


Förresten, Cicci och Linda...Tycker ni kan börja blogga igen;-) 

// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: