Fredag...

2011-01-08 / 00:08:51
Hallå där...=)
Är en trött tjej som skriver nu. Och ska jobba 11-timmarspass imorgon. Så bäst att jag snarast börjar snarka. Bara jag får för mina myrkryp..
Det har hänt lite sen sist.
Vi har bl.a annat tapetserat om flisans rum efter önskemål=) Eller ja..vi och vi. En som Niklas hade nys om som kunde så det var ju smidigt. Vi funderar på vardagsrummet oxå.

Här är rummet före...spaklat. Glömde ta kort innan tyvär=/




Och såhär blev det=) Fint va? Hoppas hon blir nöjd när hon kommer på måndag. Hon vet inte om det så hoppas hon inte läser detta nu!! Hehe...

Annars så har vi vräkt i oss tacos och sett let´s dance=) Vilken är förresten eran favorit?
Har inte rikigt bestömt mig. Men gillar Hannah graaf och Anders bagge, Andreas Wiese bl.a...

Va spännande det var igår å se skidskyttestaffetten...snacka om att allt verkligen kan hända. Och att två tjejer från Helgum var med i det svenska laget. Det är inte illa=) Grattis tjejer, det gjorde ni bra!!!
http://allehanda.se/sport/skidor/1.2630318-helgumsystrarna-ledde-sverige-till-en-triumf

Helena Ekholm...En av Helgums alla skidskyttetjejer.

Och grattis även till lillayster som tävlade i torsby, hon är själv inte nöjd, men jag är ändå stolt över henne=)


Nä, nu är det sängen som gäller. En hård dag imorgon.
Kram å gonatt!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: