Experiment...

2011-01-20 / 22:58:00
Gjorde denna i photoshop. Blev lite cool så tänkte ni skulle få se..


Tre ggr Veronica;-) Mina favvopositioner i soffan.

Annars så har dagen varit sådär. Känt mig allmänt less. Ont i halsen m.m...
Men var ändå å tränade i morse. Gick bra...men tog det lite lugnare än jag brukar.
Hoppas kunna köra på fullt igen på lördag,

Har sen jobbat kväll. Gick ganska fort och smärtfritt. Handlade efter jobbet å så...så var hemma först strax före 22.
Strax dags för sängen. Är en tröttis...så man orkar upp vid sex och jobba igen.
Sen ser jag fram emot en lååång ledig helg med mycket mys=)
Ska skjutsa lilla söta Emilia till bussen först bara. Bara jag kommer ihåg. Skicka mess vid halv fem och påminn mig imorgon Emilia!!!!=)

//Veronica
Kommentarer!
Postat av: Emilia

Jag påminner :-) häftig bild Föresten...

Kommenterat - 2011-01-21 / 12:20:08
Postat av: Ampan

Snygg bild! Jag tror att du får ha photoshop skola för mig :)

Kommenterat - 2011-01-22 / 15:14:04
Postat av: helena

Oj 3 veronica sa wille lite paff.. Cool bild :-)

Kommenterat - 2011-01-22 / 19:01:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: