...

2011-01-17 / 22:58:17
Hej igen...
Varit full rulle idag ändå..som avslutades med ca 2 timmars bugg=) Fick även där prova att göra situps med en pinne bakom huvudet och armarna ska vara bakom pinnen. Hehe...får ta en bild på hur jag menar för jag är dålig på att förklara=) Men om man gör på det viset så är det bara magen som jobbar upp överkroppen, lätt att fuska annars.
Fick även världens gulligaste MMS-film på mina syskonbarn där dom hälsar till mig=)...Blev nästan tårögd!!!!! <3<3<3<3
Lägger upp den sen om det går.

Emilia har varit hit idag. Jag har hjälpt henne med sin bloggdesign. Och den blev bra tillslut och jag tror hon blev nöjd=) Ni kani kika på den här.

Nä, är trött och ska upp vid 6 imorgon.
Hoppas ni haft en fin dag och får sova gott.
//Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: