Animation...

2011-01-27 / 12:53:52



Provade göra en animation på mig själv...men den verkar inte funka=/
Men laddar upp bilden ifall ni skulle kunna se det...Kommentera ifall bilden rör sig. Så jag vet;-)


Känner mig duktig idag...har städat å röjt. Gjort ärenden på banken. Tränat hårt. Och varit å handlat. Ska strax förbereda middagen åt mina 2 som ska vara hemma. Själv jobbar jag ju kväll.
Känner mig piggare än igår. Men halsen gör sig fortfarande påmind.
Gick förresten bra att somna...myrkrypen var bara lite..så jag kunde "tänka" bort dom=)


Jobbar ikväll, sen ledig fre-sön=)=) Jippie...
Ska bara njuta...och hoppas flisan är frisk med så man kan dra ut henne på lite fotoäventyr. Hon har en sån enorm hosta och haft hela veckan. Så hon har varit hemma från skolan hela veckan. Stackarn är helt slut.
Hostmedcinen verkar inte hjälpa. Men men...förhoppningsvis ger den med sig snart.

Hej så länge
//Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: