Video...

2011-02-25 / 19:52:03
Håller på att försöka redigera lite gamla filmer=) Det är roligt å gå igenom, men tar tid=/. Har fört över i från vhs kasetter och videokameran till datorn. Så lär dröja innan man fått ordning på allt. Men kul när det är klart=)

Sista natten gick bra, sov till ca 12...var sen en sväng på stan med söta Emilia=) En lunch och lite shopping=)
Fått lön idag oxå. Så då beställde jag ett par nya buggskor. Så får se hur dom är. Tror dom blir bättre än dom jag haft! Kommer väl kanske på tisdag...dom brukar va snabba! Plus att jag bokat en hemresa i mars...så nu har jag gjort av med min ranson för denna månad=)


Så här ser skon ut!!

Nu är det tacos som gäller alldeles strax ska bli sååå gott.
Ha en skön en fredagkäll
//Veronica
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Heej gums! Så snygga skor! Var beställer du?? :) när blidde hemresan? Puss i kram

Kommenterat - 2011-02-26 / 23:23:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: