Fullt ös...

2011-02-09 / 11:36:08
Sorry för dåligt bloggande. Men är mycket som vanligt så man hinner inte alltid skriva.

Idag lyser solen såååå fint. Man blir så glad och får massa energi av det. Har varit å tränat nu på morgonen och sen varit å lämnat blod. Sen väntar strax jobb 14-17...kort å skönt pass;-) Sen kanske lite bugg ikväll=)

Jag fick 2 trisslotter när jag lämnade blod. Och jag vann 50 :-...inte dåligt va? Haha...

Här kommer lite tips på övningar som jag tycker är bra och som jag brukar göra.


Vanliga plankan...brukar även göra "sidoplankan" Grymt jobbigt...


Armhävningar...effektivt;-)


Oxå en sorts arnhävning som jag brukar göra...

Är så grymt sugen på att resa...vill nu!!!
Bara över en helg..få lite miljöombyte.
Har blivit så himla dyrt att flyga sen norwegian slutat flyga=/
Nån som vill skänka en slant så är mitt kontonummer 8208.....;-)

Ska nu försöka få ner pulsen lite...känner mig stressad inombords fast det var ett tag sen man kan kom. Men är väl alltid så när man väntar på att börja jobba.

Ha dé gott i solen
//Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: