Sista natten...

2011-02-04 / 01:23:17
Skönt...3:dje och sista natten påbörjad=)
Än så länge går den bra.
Var å tränade när jag vaknade vid 15 tiden. Var tungt på löpbandet men jag körde på.
Förra veckan visade måttbandet -4 cm runt midjan (buken) Har syndat lite under veckan och när man jobbar natt blir det ju att man äter lite på nätterna med så kanske gått upp nån cm nu. Känns som det iallafall. Men men..skam den som ger sig=) Rom byggdes inte på en dag som dom säger.
Imorgon ska jag lägga in en bild på hur jag menade man skulle göra med den där pinnen bakom nacken jag pratade om tidigare (i samband med situps)
Imorgon tänkte jag även umgås med Anneli. Det var ett tag sen så ska bli kul=)

Slänger in en bild på ampans söta vovve!!




Vad ska ni hitta på i helgen?
Själv är jag ledig men vi får se vad som händer. Flisan kanske kommer stanna helgen hos oss och Niklas kommer kanske jobba hela helgen. Så får se hur den artar sig=)
Apropå helg, så lördagen den 26 feb ska det gå en buss till ett dansställe. 50 kr tar dom för det + inträde. Buggklubben som ordnar. Jag är ledig den helgen så funderar på om man ska hänga på.

//Veronica
Kommentarer!
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

Kommenterat - 2011-02-06 / 10:03:14  | URL - http://feliciajaking.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: