Natt..

2011-02-23 / 00:35:32
Är på min första jobbnatt av 3, känns helt ok. Har ju en ledig helg att se fran emot med mitt hjärta <3 Och lite dans och kanske ett fotojobb. Och så kommer ju lönen på fredag....kan det bli en mycket bättre helg?? ;-)


Den här sötnosen blev lite rädd för mig idag(tisdag) när vi sågs på msn (webcam)  Men hon var trött och hungrig efter välling så får väl trösta mig med det!!
Saknar er alla !!! <3


Vi var och kollade på soffa och säng igår oxå. Men allt var så dyrt där på möbelhuset. Blir nog typ IKEA eller nåt;-) Men blev kär i den här...visst var den fin? Skulle bara haft ett stort vardagsrum....(och pengar)

Bjussar på en gymbild från förra veckan..


Nu ska jag vimla vidare här i natten...kanske återkommer=)
//Veronica
Kommentarer!
Postat av: Sambo

Nä...inte Ikea...utan suomi-soffa:D

Kommenterat - 2011-02-23 / 14:50:00
Postat av: Mamma

Puss o Kram!

Kommenterat - 2011-02-24 / 08:42:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: