Måndag..

2011-02-21 / 11:45:08
Känner på mig att det kommer bli en skön måndag=) För det första är jag ju ledig.
Började dagen med att köra fli på skolan och sen tränat. (Och hon ska till sin mamma sen, hennes vecka)
Nu har jag suttit och pysslat lite vid datorn.
När Nikko kommer från jobbet strax ska vi åka på möbelhuset. Kolla på en soffa kanske..och en säng. Skulle behöva nya. Men får se vad dom har för priser.
Solen lyser och blir nog lugn och mys hela eftermiddagen.
Sen bugg ikväll=)
Kan det bli bättre????


Myrkrypen har oxå varit hyffasde dom senaste dagarna. Skönt...hoppas det håller i sig. Har ättit järntabletter för jag har lite lågt järnvärde enligt blodgivningen. Så det kan va det som gör myrkrypen värre. Så får se om det hjälper!



Hoppas ni andra oxå har en bra måndagskänsla=)
// Veronica


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: