Less...

2011-02-15 / 13:03:09
Sååå sjukt less på mina myskryp nu...vet inte rikigt när jag somnade inatt men klockan var efter 1 iallafall...och då lade jag mig i sängen vid 11.
Skulle kunna kapa av mig benen när det är som värst. Hoppas det är bättre ikväll.
Fortfarande strålande sol och fint...MEN kallt. Inte så att man tar ut kameran...inte bra för kameran å va i så kallt väder. Och så fryser man ju fingrarna av sig. Synd, hade varit kul å se om man kunde få till några fina naturbilder nu när det fint väder. Blir ju mest porträtt annars. Fast jag tycker ju det är roligast att fota människor;-)

Nä, kanske ska göra ett ryck och städa lite innan resten av familjen kommer hem.

Fick veta en sak igår som gjorde mig varm i hjärtat. Så kul för mamma och pappa=) <3
Och stackars lillasyster Madde som har så mycket besvär med mage och förkylningar=/ Hoppas dom kommer på vad det är snart.

// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Emilia

Men just de! Har ju läst i Aftonbladet nyss om att typ 800.000 lider av myrkryp. Men minns inte allt vad de stod. Googla vet jag får du läsa artikeln..

Kommenterat - 2011-02-15 / 21:41:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: