Helgen...

2011-02-14 / 14:03:01
Full rulle hela helgen som vanligt=) Jobbat, å stått i. Men hunnit med en snabb marknadsväng. Lite bugg m.m...
Hade med kameran på marknaden. Men blev bara 2 bilder knäppta.
Idag har jag varit å tränat på morgonen efter jag kört flisan till skolan. Känns skönt iochmed att det bara blev 2 ggr förra veckan. Kände mig inte rikigt hundra i helgen. Ont i magen å huvudvärk men nu är det bätre igen=)
Varit på stan en sväng med Emilia oxå. Mysigt värre=) Och även hunnit med ett lönesamtal. Produktiv dag!! Jag är nöjd med nya lönen...onödigt å klaga..då kanske dom drar in den ;-)
Emilia berättade att dom buggat på hennes jobb i helgen. Ska nog få dom att börja i klubben...vänta ni bara =)

Det är ju alla hjärtans dag idag oxå...så pussa lie extra på den ni håller kär=) Hoppas ni får en mysig alla <3 dag.
Puss på dig älskling <3




Tog denna bild när jag var ute med Emilia och Ampan. Vart fin tyckte jag..är kyrkan från baksidan.


Har kommit sjukt mycket snö i helgen. Så här är utsikten från fönstret i data/gästrummet.

Fint va? ;-)

Nu ska jag försöka göra en ny skiva till buggen ikväll. Jag som har musiken
Tjing så länge
//Veronica

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: