Dans...

2011-02-28 / 11:57:03
Ni kanske tycker jag skriver mycket om dans?? Haha...säg till i såfall. Men jag kan inte hjälpa det, för det är sååå kul=)
I Lördags var vi drygt 30 pers från klubben som hade hyrt buss och så for vi till Svappavaara och dansade. Hade inte så höga förväntningar. Var ett okänt band (för mig iallafall) Men det slutade med en rikigt rolig kväll=) Gör jag gärna om. Den 19 mars spelar Elisa´s i gällivare. Dom som vann dansbandskampen. Det kanske blir en bussresa då med. Skulle vart kul å åka då, men får se.


Taggat gäng på väg till Svappis;-)
Vi fyra var först på bussen  för hon vi var hos innan bodde vid första platsen bussen stannade. Se vart den ju nästan full. Kul å åka tillsammans=)

Idag har jag återigen varit å tränat. Gick bra...men har inte hänt nåt med midjemåttet nu på ett tag. Fortfarande dom där 4 centimetrarna. Men men, tror det beror på kosten...så måste skärpa mig=) För igår vart det äppelpaj=) Haha...illa

Nu städa undan lite innan jobbet kallar vid halv 3.
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: