Old times...

2010-09-04 / 18:36:30

Har rotat i lite gamla bilder=) Så kul...Haha
Hittade den här gamla bilden.
Lägger ut den för er som inte sett mig i långt hår.
Tror den är från 2003 eller -04. Lite osäker




Har varit en lugn dag...Niklas är i väg å jobbar. Jag har varit hos Emilia en sväng.
Dom ska ut ikväll. Men känner mig lite risig å inte rikigt på g.


Börjar bli hungrig nu...vi ska beställa mat när han kommer hem..så tycker han kan komma snart=) Ska kanske skjutsa fyllisar oxå=) Får se om dom ringer.


Nä, ska fortsätta rensa och sortera lite kort. Bra å ha lite ordning där...har haft minst sagt allt huller om buller. Fick lite ångest när jag Emilias pedanta ordning bland korten=)

Bye bye so long
// Veronica



Kommentarer!
Postat av: Emilia

haha pedanta ordning :)

Kommenterat - 2010-09-05 / 12:09:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: