Kiruna..

2010-10-25 / 15:32:35

Ja, nu var man upp i Kiruna igen. Alltid lika trist att säga hejdå till familjen. Men förhoppningsvis ses vi snart igen=)
Det har gått bra att jobba där oxå. Bara hoppas lillkillen piggar på sig snabbt nu!!

Förrutom att umgås med familj å vänner så var jag med syster på babysim..å då var kameran med såklart=)
Här är sötaste Emma=)



Hon är ett rikigt charmtroll...precis som sin storebror=)

Slänger in en bild på söta svägerskan oxå;-)


Å tusen tack Cicci gör för skjutsen till flyget=) Det var guld värt...
Den här bilden togs oxå i samband med dom andra i somras..

Idag så har jag varit en sväng på stan och varit å simmat med Emilia. Det var så skönt eftreråt. Var trött imorse å kände inte alls för å simma. Men nu är jag glad att jag for iväg=) Tack Emilia för det trevliga sällskapet=)

Nu så ska vi fara å handla lite å sen kanske det blir bugg ikväll..längtar för det var ett tag sen känns det som=) Sen blir det tacomys ikväll <3

Kram å hej
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: