Helg!

2010-10-09 / 20:03:12
Var ett tag sen sist igen.
Men lite har hänt...har haft 3 jobbar nätter som flöt på bra=)
Gick av igår morse så har varit ledig sen dess. Har beställt en bärbar dator och den kom i torsdags=)
Kunde då ha den på jobbet sista natten och ha lite tidsfördriv=)
Har installerat photoshop, spotify m.m...så nu funkar den som jag vill=)
En 12-tummare så liten å smidig är den. Lägger in en bild lite senare på den.

Har även varit å simmat 2 ggr denna vecka...och varit ute med söta emilia och långprompat 2 ggr...ska simma imorgon igen tänkte jag=) Gäller att passa på innan simkortet går ut i januari. Har varit väldigt dåligt att att utnyttja det fram till nu.

Tror även jag hittat kläderna jag ska ha på mig buggtävlingen jag ska på i nov=)
Lägger upp en bild på den sen med. En jättesöt tunika med svarta leggings.
igår blev det tacokväll till dobidoo och skavlan

Bjuder på denna bild istället=)
Det var nån vecka sen...då var det vackert norrsken här!


Nu ska jag njuta av lördagkvällen=)
Gör ni oxå detsamma
//Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: