Fotoblogg??

2010-10-04 / 09:04:50
Ja, nu är det ett tag sen jag skrev igen. Hoff...dagarna, veckorna går så fort.

Har sett i mina andra inlägg att det mest handlar om foto. Så jag funderar på att detta kanske ska bli en fotoblogg?...Hmm..har inte bestämt mig än;-)

Här kommer iallafall några bilder från den senaste tiden.











Fina va?
Tänk om man kunde tjäna en slant oxå på sina bilder. Det vore inte helt fel. Få en liten extra inkomst. Skulle ju bara kännas som en stor bonus när man tycker det är så kul=)


Nä, nu är det dags att göra sig iordning för ett 10-timmarspass på jobbet. Hoppas tiden flyger fram.
Kram på er.
Kommentarer!
Postat av: Susanne

Att sälja sina bilder vore en idé!! Tanken har slagit mig med!!

Hoppas du har det fint :)

Kommenterat - 2010-10-04 / 09:33:54  | URL - http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ok, jo det hade kanske varit nåt:) Får kolla upp det. jo, annars är allt bra...själv då? Kramar

Kommenterat - 2010-10-04 / 20:47:39
Postat av: ♥ Lizette

Snygga bilder! Sälja bilder vore j inte helt fel, bar hitta någon som vill köpa dem :)

Kommenterat - 2010-10-10 / 16:34:18  | URL - http://lizette.tk
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: