Blandat..

2010-10-12 / 12:09:45
Här kommer ett inlägg med lte blandade bilder..=)

Börjar med en bild på dator som jag lovade förrut!



Deta är gruppen som hade uppvisning i bugg i somras. Det fattas 2 personer. Bl.a han jag dansar med och hon som tog kortet=)


När vi ändå  är inne på bugg så är detta tunikan jag tänkte ha. Ett par leggings under. Vad tror ni?=)


Och till sist en bild på Felicia=) Fin va?
Hon blir söt på bild...Åhh...skulle vilja ha ett fast objektiv..med lägre bländare. Får väl önska mig det i julklapp..=)


Förresten så är däcken bytta nu...av MIG=) Jag har gjort det förrut så det var inga problem. Var bara lite kallt. Skönt att det är gjort. Hoppas snön stannar nu då...så man inte sliter på däcken i onödan.

// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: