Afterwork

2010-10-16 / 11:44:14
Igår så jobbade jag 7:30-15...gick fort. Skönt. Men var trött när jag kom hem. slöade lite och höll på att somnade nog till på soffan en stund.
Sen gick jag å några tjejer ut å åt på landströms. Jättegod mat=) Och trevligt sällskap=) Man gör det för sällan. Stackars Niklas håller på att jobba ihjäl sig denna vecka med golvet på intersport. Men förthoppningsvis så blir dom nöjda där.
Åkte med honom hem när han var klar..strax efter 11.

Här är 2 bilder sen igår=)
Ampans jordgubbsdrink..

Emilia och jag=)


Ska surfa runt lite...sen tvättstuga...måste tvätta lite ifall det blir resa imorgon.

//Veronica
Kommentarer!
Postat av: Susanne

Härlig med tjejkväll, kram

Kommenterat - 2010-10-16 / 14:30:08  | URL - http://blueangel.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: