Foto...

2010-11-08 / 16:56:08
Har varit en skön dag hitills..=)
Varit ledig så har bara njutit hela dagen...klev upp tidigt för å skjutsa flisan till skolan. Har sen bara tagit det lugnt...och plockat lite i lgh. Slagit in lite julklappar oxå faktiskt. Nicke ska ta med sig alla julklappar till min min familj i Sollefteå ikväll..så måse slå in dom klart. Skönt å inte behöva skicka. Och skönt att man är klar med ganska många redan=)
Sen for jag , Emilia och Ampan i väg en sväng i kylan och fotade lite. Haha...jag var den enda som inte hade täckisar...är huvudet dumt får kroppen lida...i -14..men men..det gick det oxå. Man lär sig till nästa gång=)
Några blev ganska bra...eller vad tycker ni?







Middagen är nyss intagen så nu är det lugnt igen ett tag.
Senare ikväll så är det bugg=)...Å det är ju aldrig fel att sluta en kväll med.

Kram så länge

// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: