Helgen..

2010-11-14 / 19:34:51
I helgen har jag fått ut Niklas och bli fotad lite;-) Min sötnos=)
Tänkte visa hans nya jacka...fin va?

Annars har helgen gått i rasande fart...som vanligt=/ Men kul samtidigt.
Igår var jag och "jobbade" lite. Vi stod i garderoben på Kirunagalan. En företagsgala. Var roligt å träffa folk och så fick man lyssna på shirley clamp. Hon har speciell men bra röst!!
Men var trött när jag kom hem. Stod där från kl 17 till 02:30...
Idag har solen lyst så fint över kiruna. Kiruna är fint när det är snötäckt å snön gnistrar och det är sådär vintrigt=)
Flisan har nyss kommit och snart ska vi äta tacos och se ensam mamma söker..*mys*
Hoff...imorgon är det jobb igen.

Vill oxå säga grattis till en massa folk=)
Både min lillasyster Helena och storebror Henrik har fyllt år (11 & 13 nov) Och idag är det ju fars dag så grattis till dig oxå kära pappa=) <3 ...saknar er

Här kommer lite bilder från helgen=)








// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Jossan

Fina bilder.

Kommenterat - 2010-11-17 / 15:11:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: