Gråa hårstrån!!!

2010-11-03 / 09:55:50
Hjälp...varit till frissan nu på morgonen. Och hon hittade 2 GRÅA hårstrån. Jahapp...bara att inse att man börjar bli gammal=/...Man har ju trots allt bara typ 1½ år kvar till 30. Förövrigt halvnöjd med frillan...blev lite kort tyckte jag...men men, det växer ut.

Börjar jobba kl 12 idag...ganska skönt att hinna slöa lite innan. Jobbar sen till 19.
Min fotolust har varit dålig nu på slutet. Har knappt rört kameran på flera veckor.
Får snart kanske lite mer inspiration.


Tänker på dig min älskade lillebror <3

"Jag har hört om ett land utan tårar, utan sorg, utan nöd, utan strider. Och där ingen av sjukdom mer lider. Och tänk en gång, tänk en gång är jag där...

Här, i den stilla gryningen. Kan jag känna allting andas igen. Dom tunga molnen drev iväg med vindarna. Inga tårar ifrån himlen blev till regn. Vi hör orden från en sång. Som finns kvar här i våra hjärtan, i lugnet efter storm. En ängel flög förbi, mot himelen så fin. Men han lämnade sitt leende på vår jord. Som en sol som värmer oss. Som en himmels stjärnebloss. Så vi kan betrakta livets skeende med en tro. Att kärleken är!"

Saknar dig så det gör ont...<3



//Veronica
Kommentarer!
Postat av: Emilia

Men slut svamla nu verro, du är ju ung!

Va fint du skriver om din bror Verro.



Kramar!!

Kommenterat - 2010-11-03 / 16:38:03
Postat av: mamma

Så fint du skriver om vår Stefan. Älskar dig!

Och bry dig inte om de grå stråna, det finns ju färg vet ja.

Kommenterat - 2010-11-05 / 06:02:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: