Ledig och förkyld...

2010-03-26 / 15:17:44
Inte så bra kompination men har ändå haft en bra dag hitills=) Träffat Anneli och Emilia, shoppat lite, fikat och surrat=) Mycket trevligt! Handlade bl.a. en väska, lägger upp en bild på den senare.
Känner mig ändå hyffsat pigg. Hoppas på vara ännu piggare imorgon. Orkar inte va sjuk mera nu.Tycker jag haft min beskärda del av det denna vinter.

Ikväll blir det tacosmys till let´s dance finalen. Jag hejar på Claudia...men Mattias är ju bra oxå. Men kommer lägga min röst på henne=)

Förretsen. Nån som vet när studentbalen är i kiruna?

Nu ska jag bara gå å jäsa med mig gubbe här och ta det lugnt ett tag. Varit i farten hela dan.
Kanske lägga sig med en tidning=)
Må gott
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Emilia

ja hejjar också på claudia : )

Kommenterat - 2010-03-26 / 15:24:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: