Helgen...

2010-03-15 / 06:58:40
har varit skön...
Har haft kusinbesök=)...Dom var här uppe å bodde på icehotel, vilket dom varmt rekommenderar. Så nu vill jag se resten av släkten och vänner här ;-)

Erika och hennes Kenneth!

Vi åt en god middag hemma hos oss, sen lite svull till melodofestivalen. Jättetrevlig kväll hade vi=)
Jag tyckte rätt låt vann!! Vad tyckte ni?

Dom fick låna min bil mellan torsdag och fredag när dom sov på icehotel. Dom är inte kloka...först hade dom tankat bilen, sen fick jag blommor OCH pengar!!!


Dom underbart fina blommorna vi fick. Supertack!!!

Nu är det jobb för hela slanten den här veckan, Är bara ledig torsdag, sen hela helgen oxå!
Ha en underbar Måndag och start på denna vecka


Kommentarer!
Postat av: Anonym

vad lika ni var! eller syns att ni är släkt iaf.

Kramis!

Kommenterat - 2010-03-15 / 11:06:15  | URL - http://emzoo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jättefin blogg du fått till... fina bilder du tagit med kameran också!

Jag måste bli bättre att läsa din blogg & kommentera, Kram

Kommenterat - 2010-03-15 / 19:10:02  | URL - http://blueangel.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: