...

2010-03-22 / 14:42:17
Halloj på er=)
Har jobbat hela långa helgen, därför det varit lite dåligt med inlägg.
Idag har jag en ledig dag...skönt!!!
Man behöver verkligen det. Känns att man jobbar heltid. man blir rädd om sina lediga dagar.
Och sommarsemestern är verkligen välbehövlig. Får se vad vi hittar på till sommaren...kul å planera=)
Vad ska ni göra? Har ni några förslag på vad man kan göra?

På förmiddagen har jag bara varit å tagit det lugnt efter jag skjutat flisan på skolan, behövt en sån dag idag.
Om nån timme kommer eventuellt Niklas systerdotter hit. Hon lovade att jag ska få ta lite kort på henne=) Ska bli skoj...söt tjej så kommer nog bli fina kort=)

Nä nu ska jag surfa bort lite mer tid=)
Må gott alla...och ta hand om varandra!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: