....

2010-03-02 / 09:17:03
Har en ledig dag idag=) Skönt, har jobbat natt i helgen som varit så därför det varit dåligt med inlägg!
Måste bara säga att jag är impad av Cicci som håller på med tjejklassikern nu och i helgen har hon skidat tjejvasan=) Bra kämpat, lidingöloppet och vansbrosimmat har hon oxå gjort tidigare. Bara tjejvättern kvar nu (cykel)
Aporåpå träning så tog jag faktiskt första löparrundan för iår i söndags. Kändes skönt (efteråt hehe) Har fortfarande träningsvärk i låren=) Skönt...nu ska jag komma igång!!!

För övrigt så var jag på buggen igår...kul som vanligt=)
Och får se vad som händer idag!! Har beställt en reflexskärm...så hoppas den kommer idag så man får prova den=)

Ha dé bra alla<3

Kommentarer!
Postat av: Cicci

Hihi Tack gumsan! :) De va engagerat att va ute o springa mitt i vintern! :) Du komma va i toppform till sommarn då! Trevlig helg på er! Kramar!

Kommenterat - 2010-03-06 / 10:29:33  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: