Studenten...

2010-06-14 / 21:06:50
har varit ner på en snabbvisit till Sollefteå/Helgum i helgen för att fira lillasyster som tog studenten.
Hon var såå fin=) Och så kul att få kunna vara med...Tror hon hade en rolig studentdag/kväll precis som jag hade.
Hon visste inte om att jag skulle komma. Så när hon kom fram till oss där vi stod i parken...så blev hennes ögon stora som ballonger. Och så fick man en megakram=)

Här kommer lite bilder på nybakde studenten...








Madde <3


Här står vi å väntar på att hon ska komma. (Pappa, brorsan och hans fru)


Hela syskonskaran + sötaste lilla Emma=)


Här är hon på lastbilsflaket och diggar=)

Själv känner jag en förkylning på g...hoppas den hoppas över mig denna gång!!

Ha dé bra alla där ute i cyberrymden
//Veronica
Kommentarer!
Postat av: Juwligast



Hej!

Just nu är jag i stort behov av hjälp, din hjälp. Det är nämnligen så att jag är med i en fototävling där jag är en av finalisterna. Och jag behöver röster. Din röst! Det skulle verkligen vara jättegulligt av dig om du gick in på den här länken http://jenniifer.webblogg.se/2010/june/beslutsangest.html#comment och skrev i kommentatorsfältet nummer 3, det numret på den bilden jag har tagit, det tar inte lång tid och jag skulle bli jätteglad verkligen!

Kram på dig :)



Btw, grattis till studenten! Jättesnygg axelbandslös klänning du hade :)

Kommenterat - 2010-06-20 / 23:38:41  | URL - http://juwlig.blogg.se/
Postat av: jenniifer - photography

sv. tack för din röst! :)

allt bra med dig idag?

Kommenterat - 2010-06-21 / 14:05:37  | URL - http://jenniifer.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: