Dop å semester=)

2010-07-26 / 00:25:13
Nu var det längesen jag skrev och mycket har hänt.
Semestern bara blåser iväg och snart börjar allvaret igen...
Men det har varit en otroligt skön semester. Med värme, sol och bad i kalmar/öland hos goa Linda och Anti bl.a=)
Och att umgås med familjen förstås...och mina fina syson (och syskonbarn förstås)
Det börjar näma sig 1-årsdagen av min lillebrors bortgång. När jag tänker tillbaka på allt som hänt under detta år så kommer mycket känslor. Har varit ett av dom jobbigaste åren i mitt liv, känslomässigt. Men tack vare att man har fina männsikor omkring sig så har man ändå klarat sig ur det. Fast sorgen försvinner ju inte, det kommer den aldrig att göra. Han kommer vara lika saknad nu som om 10 år. 

<3


Här är sötaste lilla Emma=)


Nä, dags att krypa till kojs. trött...
Laddar upp mer bilder senare!

Ha dé gott alla
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: