Sova sova säng säng säng...

2010-01-19 / 22:22:47
Den här bilden beskriver mig just nu...ska precis hoppa i säng...är hängig, trött och förkyld...börjar jobba 7:30 imorgon..så väckarn kommer ringa tidigt...=/



Annars har jobbardagen gått bra..lite segt med det gick. Middag sen, var en snabbis på ica sen vart det soffläge. Skulle egentligen köra lite pilates tänkte jag men orkar inte..Hoppas vara piggare imorgon.

Nä, nu ska jag i säng och sova mig frisk.

Jo, förresten...

Det här är nog Madde nu=) (lillasyster) Hon klarade nämligen körkortet idag!!
Sååå kul för henne..men lite overkligen att även hon börjar bli vuxen=)

Natti natti på er


Kommentarer!
Postat av: Cicci

Åh vilken snygg blogg du har!! :) Fina bilder oxå! :) Trevlig lördagkväll på er!

Kommenterat - 2010-01-23 / 17:33:59  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Cicci

Va härligt att vara ledig! Hoppas du får en superdag! Kommer du ner nå till "varmare breddgrader" framöver? :)

Kommenterat - 2010-01-24 / 20:47:42  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: