Ny jobbvecka..

2010-01-04 / 10:41:29
Har en arbetsvecka framför mig...ledig på onsdag men annars fulla dagar. 11-20 idag och samma imorgon.
Imorgon är vi bjuden på middag hos svärmor=) Så blir att med gasen med botten fara dit imorgon!!
Det ryktas om kalkon å det är ju sååå gott!!

Nattsömnen inatt har varit sisådär...varit uppe å kissat...vaknat av att jag frysit...var och hämtade en filt å la på täcket...då vart det bättre. Kanske måste säga att vi sover med påslakan bara...inge täcke inuti för vi har vanligtvis så varmt i lgh. Men ska nog gå bra på jobbet ändå.
Kanske besöker icehotel om vädret tillåter...är ju -18 här nu...hoppas på mildare imorgon.

Nä, nu måste jag rusa.
Ha en fin dag!







Kommentarer!
Postat av: Cicci

Kommenterat - 2010-01-06 / 00:07:54  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men verro!! Inge täcken?? fy fan jag hade dött rent ut sagt!! herre gud haha :)



Kommenterat - 2010-01-06 / 00:54:10  | URL - http://emzoo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: