Godmorgon=)

2010-01-08 / 08:54:33
Det är lugnet före stormen här...flisan har sovkompis...men dom sover fortfarande. Vaknar väl när som helst!! Dom somnade sent igår.. När vet jag inte men efter oss iallafall=)

Här är den utlovade bilen på mina "krämbullar" Dom blev helt ok..men tror jag ska prova fylla med nåt annat nästa gång!




Idag är sista jobbar dagen innan helgledigt...jobbar 11-17 så kommer nog gå fort.
Så kul att let´s dance drar igång ikväll...som jag längtat=)
Annars vet jag inte rikigt vad som händer i helgen förrutom buggkursen då.
Vad ska ni göra?


Den här bilden tog jag för nån vecka sen när jag var på väg till jobbet. Var så fint med månen där i mitten!

Säger grattis till Cicci som fyllde år i onsdags och Susanne som fyller år idag:-) Hoppas ni båda fick/får bra dagar!


Ha dé gott och ta hand om er

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Åhh skicka hit en dom såg riktigt smarriga ut ;)

du får gärna hjälpa migme en design sen om du ids?

Tycker vi kans es nästa vecka, jag är i byn nu.

kramis

Kommenterat - 2010-01-08 / 09:27:02  | URL - http://emzoo.blogg.se/
Postat av: Cicci

Va pysslig du är o bakar o stökar! :) Va fint du får de på bloggen! :) Kramar

Kommenterat - 2010-01-08 / 18:04:38  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Veronica

Cicci: Tack gumman=) Ha en fin helg. Kram

Emilia: Jo, visst kan vi ses...bara höra av dig när du kommer hit=)Ha de bra i byn. Kram

Kommenterat - 2010-01-09 / 10:12:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: