Baka, baka...

2010-01-06 / 20:02:08
har jag gjort nu ikväll...degen håller fortfarande på att jäsa. Försöker mig på att göra glutenfria vaniljbullar (eller krämbullar). Dom ska snart in i ugnen...ni ska få se kort på hur dom blev sen=)

Annars så har vi varit duktiga å städat ut julen idag, det var faktiskt skönt. Blev ljust å luftigt inne i lgh=)
Vi var ju på middag igår oxå...jag fick sluta lite tidigare som tur va så vi slapp stressa!! Å gott var det!!! Tror nästan vi rullade bilen hem ;-) Ska nog prova göra kalkon här framöver nångång!

Annars så ser jag fram emot helgen...ska på buggkurs då! Får se vad dom tränarna har att lära ut.

Nä, dags å se hur det går för bullarna=)
See youuuu...




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: