På ett kort ögonblick...

2010-02-11 / 16:04:05
så kan allt vara borta. Min kusins hus brann ner igår. I princip allt han ägde blev förstört=/
Livet är verkligen inte rättvist. Tänk er själva att få ett samtal när ni är på jobbet om att ert hus står i lågor??

Det är nog värt att kolla upp sina försäkringar. Man borde ha dubbla kopior på alla kort inlåst på i nåt brandsäkert bankfack + har man negativ och diabilder likandant.
Skulle bli helt förstörd om alla mina kort, kläder m.m...försvann.
Tänker på min kusin och hoppas allt ordnar sig för honom!!!
Kämpa på Anders!!

Annars har jag och Anneli varit på stan och lunchat/fikat och shoppat lite=) Mycket trevligt...hon fick sin present oxå för hpn fyllde ju år igår. Har varit kallt och lite halvmulet idag. Inte direkt nån sol, hade varit kul å ut å fotat lite annars. Men får bli en annan dag.
Tack Anneli för sällskapet!!=)

Har hunnit vila lite nu oxå med gubben, var rikigt skönt med en lite powernap=) Ska ta å sätta igång med middagen nu.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: