Icehotel..

2010-02-16 / 14:47:56
Har kanske glömt å skriva att vi var på Icehotel genom jobbet i lördags..=)
Här kommer lite bilder:





Det här är innefrån Iskyrkan..



Entretaket i Hotellet




Så här såg rumsskyltarna ut=)










Fint va?...Men vet inte om jag skulle vilja sova där inne. Men jag får nog en recention av min kusin som kommer upp och ska bo där i mars=) Ska bli spännande å höra vad hon tyckte. Och himla kul att hon kommer hit. Inte så ofta det kommer folk från södern=)

För övrigt är jag fortfarande lite förkyld men börjar känns mig på bättringsvägen. Så hoppas jag kan dra på med träning snart igen!
Har varit en sväng på stan med Anneli och lilla Melina idag. Vi försöker ragga nån som har "sminkpartyn"..men går sådär haha...säg till nån om ni vet=)

Ska ut på natt ikväll...ska faktiskt bli ganska skönt. Lite ombyte i vanliga dagarbetet. Bara man kunde låta bli å äta på natten=)...Måste komma på nåt jag kan sysselsätta mig med så man inte tänker på att man är hungrig!!

Nä, umgås med karl lite kanske...
Kommentarer!
Postat av: Emilia

Hej gummsan! Vilka fina bilder du har tagit!!!

jag vill också ha en ny kamera :P

Vi måste ta o ses snart! men jag åker bort idag och komemr hem först på måndag. men nästa vecka förhoppningsvis?

Hoppas de går bra att jobba natt! Kram kram

Kommenterat - 2010-02-17 / 10:03:29  | URL - http://emzoo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: