Godmorgon!!

2010-02-02 / 09:48:26
Gårdagen var fullspäckad. Först jobb 7:30 - 16. Sen hem, laga middag tillsammans med gubben! Sen var det bugg mellan sju och nio. Hann med lite slapp i soffan innan sängen kallade oxå=)
Ikväll ska jag ut på natt. Så är ledig hela dagen. Tänkte ta mig en sväng till simhallen. Skönt å simma. Och ska man våga vara ute till sommaren utan täckjacka är det bäst man börjar motionera lite;-)


Fortfarande -22 här. Att denna kyla aldrig ger sig. Har verkligen varit en kall vinter än så länge. Men kanske blir en desto varmare sommar då får i hoppas=)

Nu ska jag snoka vidare på nätet lite innan jag börjar sätta fart med nåt!

Ha en fin dag alla=)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: