Fredag...

2010-02-05 / 14:44:25
Hej på er!!
Ursäkta att jag varit dålig på å skriva, men har haft 3 nätter och har som inte rikigt haft tid att sitta här.
Men nätterna har gått bra iallafall. Så skönt att vara ledig helgen nu. Ikväll är det mys med tacos och let´s dance=)
Är lite frustrerad på min kamera, den vill inte rikigt som jag vill...eller så är det jag inte som kan;-) Men men...skam den som ger sig.
Här kommer en liten bild iallafall..




Haha...var inte meningen å se ut som en spännis...jag tog kortet med dosan...men armhävningarna har gett lite resultat=) Då är det roligare å fortsätta med dom...
Så skönt å simma oxå..har varit iväg 2 ggr denna vecka. Ska till simhallen imorgon oxå tänkte jag!!
Nä ska gå å väcka gubben nu som sover.
Ha en fin fredag


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: