Allt och inget...

2010-12-30 / 03:46:46
En ganska gammal nyhet men kanske inte alla som vet...att HM ska komma till kiruna :-) Ska bli kul med en ny affär. Hoppas dom har bra sotiment bara=)

Jobbar även inatt. Har nyss kollat på "bonde söker fru" på tv4-play. Börjar bli trött på ögonen. Sov inte lika bra idag som jag gjorde efter förra natten. Men skönt att detta är sista..har hela helgen att vila upp mig på sen=)
Blir förövrigt en lugn nyår...(tror jag iallafal...haha) Vi ska ner till Niklas mamma och hennes gubbe. Vi har Felicia så vi är bjuden på middag där. Ska bli ganska mysigt faktiskt.
Vad ska ni hitta på?

Tänkte även berätta att jag följt en blogg ett tag nu. Hittade den via Hannah graafs blogg. Den handlar om en tjej/kvinna som är 4-barnsmamma och har cancer. Började som bröstcancer. Men den har spridit sig och det fort. Hon fick cancern med senste barnet och han är bara året. Hon tror själv att julen som precis varit var hennes sista i livet. Hoff...tragiskt men ändå kan man inte sluta läsa och följa hennes öde. Följ henne kamp här:
http://lindaskriver.blogspot.com/
Hon blev även "årets mamahjälte"...om jag inte missuppfattat det hela=)

Här kommer lite blandade kort..
Ser fram emot när solen kommer fram igen så man kan börja fota ute igen=)










//Veronica



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: