Obegripligt...

2010-08-24 / 11:15:04
Halloj igen...
Ett tag sen jag skrev men har varit fullt upp så jag har inte hunnit=/
Man har mest bara jobbat tycker jag.

Den här veckan bröjar buggen igen. Ska bli kul å komma igång med den=)

Annars har mina tankar varit extra mycket på min söta lillebror...Man tänker på honom varje dag. Men man har dagar då det blir extra mycket. Iförrgår skulle varit hans 23-årsdag. Och nu på lördag är det 1 år sen han gick bort. Vart har tiden flygit iväg??? Känns obegripligt att det är ett år sen.

"Men då säger herren:
-Fattig bonndräng, kom hit. Jag har sett din strävan och ditt eviga slit.
Därför fattigbonndräng är du välkommen här. Därför fattigbonndräng, ska du vara mig när.

Å jag, fattig bonndräng står så still inför gud. Å så klär han på mig den mest snövita skrud.
Nu du, säger herren är ditt arbete slut. Nu du fattig bonndräng. Nu får du vila ut"



Hoppas du får vila nu våran lilla kämpe. Du har fått kämpa hela ditt liv. Hoppas du kan springa obehindrat, lyssna på hur mycket musik du vill...och högt=) Och köra värstaste fyrhulingen...
Och hoppas du har nån som tröstar när du är ledsen. Och nån som skrattar med dig när du är glad!!
Älskade lillebror...kom tillbax!
Kommentarer!
Postat av: Emilia

Så fint du skriver Verro och så söta ni är på bilden :) Du ska se att han har de bra där han är nu. Dom får göra precis vad dom vill när dom vill har jag hört :) KRAMAR!

Kommenterat - 2010-08-24 / 17:29:36
Postat av: Susanne

Vackert skrivet om din lilla stjärna till lillebror! Och ni är så himla fina på fotot!



Om man ska tro på Astrid Lindgrens sagor så ses ni snart igen!

Kram

Kommenterat - 2010-08-24 / 20:53:15  | URL - http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Veronica

Emilia och Susanne: Tack så mycket båda två <3 Håller med er båda.

Massa kramar <3

Kommenterat - 2010-08-25 / 15:29:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: