Bilder...

2010-08-12 / 10:07:05
Här kommer lite blandade bilder från hemmavistelsen=)

Här var vi ute å tränade inför "sörsiastigen"...en jaktstig. Som för övrigt inte gick bra för mig..kom 3:a av 3 ...haha=) Men får leva på förra året då jag vann;-)
Det var en damklass...så det var inte bara 3 st med totalt...utan bara 3 damer...och 23 herrar tror jag det var.


Systerbild <3<3<3<3

Lite lerduvskjutning hann vi med oxå=) Söta bror satt å sköt ut dom.
Pappa och Helena skjuter här!



Här är vi på bilbingo=) Jag vann en 100-lapp


Och en mysig flottfärd!!=)


Plockade lite jordgubbar en dag!!


Utsikt från mitt "flickrum"=)


Jag tränar på Maddes övningsbössa!


Söta William=) <3...Som snart fyller 4 år...Grattis i förskott mosters lilla goskille!!


Här var det prisutdelning på jaktstigen...som syster vann (damklassen)
Dom andra 2 är vinnerna i öppen klass och old boys!


Helena och Cicci <3


Födelsedagsmiddag dagen innan jag åker upp igen! <3
Hela familjen samlad=) Älskar er!!


Alltid lika glada Emma=) <3



Ja, det var ett litet utbud av bilderna...men hinner inte lägga ut mer nu....
Ska dra å jobba.

Och kom ihåg att ta vara på varandra. Man vet aldrig när livet ändras. Man står inför svåra val, eller tragiska öden m.m...

Minnet av dig suddas aldrig ut <3

Ha dé gott
// Veronica










Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: