Schemamöte...och lite foto=)

2010-08-25 / 12:04:00
Igår va jag å klippte mig på morgonen...sen var jag och Emilia ute å åkte lite bil och surrade. Knäppte lite kort gjorde vi oxå=) Är såå kul *s*...Det här är 2 av korten Emilia tog på mig.
Har lagt ett bud på en kamera på tradera. får se om man får den. Har sålt min gamla i förrgår, skickade den igår. Hade vait kul å uppgradera sig.






Har annars nyss kommit hem från schemamöte med jobbet. Gick bra!!
Har planerat in å åka å fiske en helg i sept oxå..hade varit så himla kul. Vi var ju inte iväg förra året..och dom har bara öppet september ut.


Bjuder på en bild från förra veckan när Niklas å jag satt ute å åt middag. Så himla skönt väder då...men sen har det bara varit skit...kallt & grått=/



// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: