Godmorning beautiful...

2010-08-14 / 00:57:31
Gokväll...
Imorgon börjar mitt hjärta och flisan fara hemåt igen. Dom har varit i kalmar igen.
Har saknat honom så mycket. Vi har bara sett varandra 1 dygn på 4 veckor. Förstå hur länge det är!!! Förstår inte hur man stått ut. Men på söndag får jag äntligen krama om dom igen.

Tack vare en jobbarkompis fick jag nys om denna låt. Sååå fin och med så underbar text.

"Godmorning beautful! How was your night? Mine was wonderful whit you by my side. When I open my eyes, and see your sweet face. Its a god morgning beautiful day!"
Tillägnar den min fina sambo...<3

Lyssna och njut=)



Dagen har annars varit bra. Städat lite och bakat bullar=)
På kvällen har jag och svägerskan varit ner till kurra och hälsat på svärmor och Tore. Mycket trevligt=)
Får se vad man hittar på imorgon.



Min kärlek <3 Längar så till söndag!!


Natt på er!
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: